Skip to content Skip to footer

KAKO KUPITI ONLINE

Kako naručiti

Dobrodošli u Zlataru Marković internet prodavnicu!

Da biste naručivali i kupovali, molimo Vas da se registrujete na našem sajtu. Kliknite na Moj nalog u zaglavlju naslovne stranice. Ukoliko ste već registrovani na našem sajtu, prijavite se sa Vašim podacima, a ukoliko niste, kliknite na Napravi novi nalog, registruj me. Otvoriće vam se stranica za registraciju. Popunite predviđena polja i kliknite na REGISTRUJ ME. Nakon toga će na Vašu email adresu stići poruka sa konfirmacionim linkom na koji treba da kliknete kako biste potvrdili registraciju. Nakon procesa prijavljivanja možete vršiti naručivanje.

  1. Odaberite proizvod koji želite, kliknite na Dodaj u korpu. Proizvod će biti dodat u vašu korpu.

  2. Pošto ste dodali željeni proizvod u korpu, na ekranu će se pojaviti informacija da je proizvod uspešno dodat u korpu. Nakon toga možete nastaviti sa naručivanjem.

  3. Proizvodi koje ste već dodali u korpu ostaće tu dok ne završite porudžbinu ili ih ne uklonite iz nje, tako da se lako možete vratiti na pretragu proizvoda, dodati još neke proizvode u korpu, a zatim ponovo pristupiti vašoj korpi klikom na link Korpa koja se nalazi u zaglavlju (gore desno) svake stranice.

  4. Kada ste završili sa odabirom proizvoda i želite da potvrdite narudžbinu, molimo vas da ponovo pregledate proizvode koje želite da poručite. Ukoliko bilo koji od proizvoda želite da uklonite iz korpe, kliknite na link Ukloni iz korpe koji se nalazi ispod cene proizvoda.

  5. Ukoliko ste proverili proizvode koje želite da kupite i hoćete da završite porudžbinu, kliknite na dugme POTVRDI.

  6. Odaberite način isporuke. Robu možete da preuzmete u nekom od našim maloprodajnih objekata ili da Vam se dostavi na adresu.

  7. Molimo vas da izberete način plaćanja proizvoda koje ste odabrali. Imate mogućnost plaćanja iznosa u celosti:
        – online platnim karticama
        – pouzećem
        – plaćanje uplatnicom

  8. Nakon što ste popunili sve podatke, odabrali način preuzimanja i plaćanja, kliknite NA PLAĆANJE, Vaša porudžbina je kreirana, i u elektronskoj formi poslata na mail adresu koju ste uneli prilikom kreiranja.

  9. Iskazane, maloprodajne cene artikala su sa PDV-om bez troškova dostave.

Isporuka na teritoriji R.Srbije

Svi proizvodi poručeni putem Zlatare Marković web prodavnice koje imamo na zalihama, na teritoriji Srbije isporučuju se u roku od 2 do 7 radnih dana od prijema porudžbine, kurirskom službom, a plaćate ih prilikom preuzimanja, sem ukoliko ih niste platili online, platnom karticom, ili uplatnicom preko računa.

U saradnji sa kurirskim službama omogućili smo besplatnu dostavu za narudžbine u vrednosti od preko 5000 RSD na teritoriji Srbije. 

Kurir će vas kontaktirati pre isporuke. U slučaju da vas kurir ne pronađe na navedenoj adresi, ostaviće vam obaveštenje kako možete da preuzmete svoju pošiljku. Sve pošiljke predate kurirskoj službi do 14 h, od ponedeljka do petka isporučivaće se narednog radnog dana u periodu od 08 do 14 h. Pošiljke koje predamo u petak  biće vam isporučene od ponedeljka. U dane vikenda kurirske službe ne preuzimaju pošiljke, tako da se porudžbine primljene tokom vikenda otpremaju u ponedeljak. Za informaciju o tome da li smo predali pošiljku kurirskoj službi možete nas kontaktirati na broj telefona 065 20 25 638 ili putem e-mail adrese info@zlataramarkovic.rs

Nismo u mogućnosti da preciziramo tačno vreme isporuke pa vas zato molimo da pažljivo birate i upišete adresu dostave (na primer, možete dati adresu na poslu kao adresu isporuke). Za više detalja oko isporuke posetite sajt  kurirske službe.

Isporuka na teritoriji Srbije je besplatna za iznose veće od 5.000 RSD. Za iznose ispod 5.000 RSD poštarina se naplaćuje u skladu sa cenovnikom kurirske službe.

Ukoliko se ista pošiljka dva puta šalje, ponovno slanje druge pošiljke se naplaćuje.

Preuzimanje u maloprodajnom objektu

Ako ste odabrali opciju preuzimanja robe u odabranom maloprodajnom objektu, bićete obavešteni mejlom ili SMS porukom kada vaša porudžbina bude spremna za preuzimanje. Naime, moguće je da nema tražene robe baš u tom odabranom maloprodajnom objektu, pa je potrebno određeno vreme da organizujemo prebacivanje.

KUPOVINA NA RATE (u maloprodajnim objektima)

  • platnim karticama: VISA, MASTER, DINA, AMERICAN EXPRESS, MAESTRO  na 6 rate bez kamate;

  • čekovima građana na odloženo;

  • putem administrativne zabrane do 6 rata;

  • sindikalna prodaja na više rata;

 

Procedura kupovine je krajnje jednostavna. Potrebno je sledeće:

  • Potpisan Ugovor između “Zlatare Marković” i kompanije u kojoj ste zaposleni;

  • Da ste u stalnom radnom odnosu;

  • Potvrda o kreditnoj sposobnosti;

Ukoliko ispunjavate sve navedene uslove, dovoljno je da sa overenom potvrdom od strane računovodstva kompanije u kojoj ste zaposleni, odete u bilo koji maloprodajni objekat Zlatare Marković i odaberete željeni artikal.

ADMINISTRATIVNA ZABRANA

Ukoliko želite kupovati preko administrativne zabrane, potrebno je da vaš sindikat ili firma potpiše Ugovor o poslovnoj saradnji  sa nama.

Za više informacija kontaktirajte nas putem:

e-mail: info@zlataramarkovic.rs

TAX FREE

Povraćaj PDV-a za strane državljane i zaposlene u međunarodnim organizacijama (REF-4

Da bi ste ostvarili pravo na povraćaj poreza, potrebno je da prilikom kupovine donesete na uvid pasoš. Naše ljubazno osoblje će Vam pripremiti obrazac REF-4 koji služi za povrat poreza i potrebno ga je overiti na granici. 

Porez na dodatu vrednost u Republici Srbiji iznosi 20%.

Artikli kupljeni u Zlatari Marković moraju biti iznešeni u roku od tri meseca od datuma kupovine, i potrebno je tom prilikom da obrazac REF-4 bude overen od strane carine Republike Srbije. Nakon toga, u dodatnom roku od tri meseca potrebno je da ponovo posetite Zlataru Marković maloprodajni objakat kako bi smo Vam vratili iznos plaćenog PDV-a. Neophodno je najaviti svoj dolazak nekoliko dana unapred, kako bi smo Vam pripremili potreban iznos.

  1. Povraćaj PDV-a za diplomatsko/konzularna predstavništva i međunarodne organizacije (REF-5

  2. Za povraćaj PDV-a potrebno je da prilikom kupovine donesete:

  3. SNPDV obrazac – overen od strane ambasade ili međunarodne organizacije

  4. Potvrda reciprociteta o oslobađanju od pdv-a i akciza

  5. Ovlašćenje osoba za nabavku robe

  6. Kopija lične karte osobe ovlašćene za kupovinu

  7. Potvrda o poreskom oslobađanju za obveznika PDV, koji vrši promet dobara ili usluga, odnosno uvoz dobara uz poresko oslobađanje (za međunarodne ugovore)

  8. PPO-PDV obrazac overen od strane firme

Prilikom plaćanja robe, cena proizvoda će odmah biti umanjena za iznos PDV-a ukoliko prezentujete gore navedena dokumenta.

POLITIKA PRIVATNOSTI

Zaštita privatnosti podataka

„U ime SZBR jOVAN MARKOVIĆ obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih
naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i
podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim
običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući
mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške
kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima
kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni SZBR JOVAN MARKOVIĆ odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

Zaštita poverljivih podataka o transakciji

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.  Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Saglasnost i promena uslova

Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja Zlatara Marković se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja svim registrovanim korisnicima.

Pravo potrošača na odustanak od ugovora

ZAKON O ZAŠTITI POTROŠAČA (“Sl. glasnik RS”, br. 62/2014 i 6/2016 – dr. zakon)

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova iz čl. 34. i 35. ovog zakona (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu i ugovora koji se zaključuju izvan poslovnih prostorija smatra se blagovremenom ukoliko je poslata trgovcu u roku iz stava 1. ovog člana. 

Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu.

Ako trgovac omogući potrošaču da elektronski popuni i pošalje obrazac za odustanak, dužan je da ga o prijemu obrasca bez odlaganja obavesti u pisanoj formi ili na drugom trajnom nosaču zapisa.

Protekom roka iz člana 29. ovog zakona prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama st. 1.-5. ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.

Oblik i sadržinu obrasca za odustanak propisuje ministar nadležan za poslove zaštite potrošača.

Uz račun, dostavlja se potrošaču obrazac za odustanak od ugovora.

Obaveze potrošača u slučaju odustanka od ugovora

U slučaju odustanka od ugovora, popunjen obrazac za odustanak (koji je dostavljen uz račun prilikom isporuke robe ili u poruci kojom vas obaveštavamo da ste uspešno poručili artikle) pošaljite nam poštom na adresu Colonial Co iz obrasca.

Rok za odustanak od ugovora iznosi 14 dana, ovaj rok teče od dana kada ste Vi primilli robu ili lice koje ste ovlastili za prijem robe u Vaše ime.

Dužni ste da nam robu u originalnoj ambalaži, sa svom propratnom dokumentacijom, vratite bez odlaganja a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad ste poslali obrazac za odustanak (Obrazac za odustanak smatra se poslanim danom predaje na poštu i od tog dana teče rok za vraćanje robe prodavcu ).

Snosite punu odgovornost ukoliko dođe do umanjenja vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Za svako korišćenje preko toga potrošač će odgovarati za umanjenu vrednost robe.

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača, Vi snosite troškove vraćanja robe.

Iznos koji ste platili po osnovu ugovora, biće Vam vraćen najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema izjave o jednostranom raskidu. 

Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Zlatara Marković je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Osnovni podaci o firmi

• pun naziv pravnog subjekta – SZBR JOVAN MARKOVIĆ

• adresa – KARAĐORĐEVA 46 ,1500 Šabac                                  

• delatnost i šifra delatnosti – Proizvodnja nakita i srodnih predmeta, šifra 3212

• matični broj – 50253562

• poreski broj – 100090192

• web adresa – zlataramarkovic.rs

• kontakt telefon – 015/343-525

• kontakt e-mail – zlataramarkovic.info@gmail.com

Izjava o konverziji

‘All payments will be effected in Serbian currency – dinar (RSD). The amount your credit
card account will be charged for is obtained through the conversion of the price in Euro
into Serbian dinar according to the current exchange rate of the Serbian National Bank.
When charging your credit card, the same amount is converted into your local currency
according to the exchange rate of credit card associations. As a result of this conversion
there is a possibility of a slight difference from the original price stated in our web site’.

‘Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.’

Politika reklamacija

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, u pogledu pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka, možete izjaviti reklamaciju u skladu sa članom 55. Zakona o zaštiti potrošača.
Za tu svrhu, dužni ste da se pojavite lično sa fiskalnim računom, slipom ili drugim dokazom o kupovini, na bilo koje prodajno mesto Zlatare Marković i da usmeno izjavite reklamaciju prodavcu ili možete izjaviti reklamaciju telefonom na broj 062 10 44 444, pisanim putem na gore navedenu adresu, elektronskim putem na e-mail info@zlataramarkovic.rs, odnosno putem trajnog nosača zapisa, opet sve uz dostavu dokaza da je proizvod kupljen u Zlatara Marković.
Prilikom Vaše izjave reklamacije neophodni su nam Vaši lični podaci kako bi reklamacija bila zavedena u knjigu reklamacija, lični podaci koji su nam potrebni su Vaše ime I prezime, adresa, I broj telefona. Napominjemo da ovih podatka koji su nam neophodni za ispunjenje svrhe, nećemo biti u mogućnosti da započnemo poslovni odnos sa Vama i pružimo Vam odgovor na reklamaciju.
Zlatara Marković će podatke o ličnosti čuvati samo onoliko koliko je to neophodno za ispunjenje svrhe za koju su podaci prikupljeni odnosno završetku procesa reklamacije.
Zlatara Marković preduzima sve mere kako bi maksimalno osigurala lične podatke. Ti podaci su brižljivo osigurani od gubitka, uništavanja, izmena, falsifikovanja, manipulacije i neovlašćenog pristupa ili upotrebe.
Vaša reklamacija će biti zavedena u knjigu reklamacija, a Vi ćete dobiti potvrdu o prijemu reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte, sve u zavisnosti od načina podnošenja reklamacije.

U slučaju reklamacije po osnovu nesaobraznosti, klijent putem PostExpress kurirske službe može poslati artikal na adresu sedišta kompanije, Laze Telečkog 2, Novi Sad.
Prilikom izjavljivanja reklamacije u toku perioda odgovornosti za nesaobraznost treba da se izjasnite o Vašem zahtevu za rešavanju iste. Prema odredbama Zakona o zaštiti potrošača imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti opravkom ili zamenom. Ukoliko nije moguće otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, odnosno ukoliko bi to predstavljalo nesrazmerno opterećenje za prodavca, imate pravo da zahtevate umanjenje cene ili raskid ugovora o prodaji.
U periodu od 6 meseci od kupovine uređaja imate pravo da birate da li će se nesaobraznost otkloniti zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavite da raskidate ugovor. Ako se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od dana prelaska rizika na potrošača, otklanjanje nesaobraznosti moguće je opravkom uz izričitu saglasnost potrošača.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost robe neznatna.
Ukoliko reklamaciju ulažete nakon isteka perioda odgovornosti za nesaobraznost, ističete zahtev u skladu sa garantnom izjavom koju posedujete.
Na svaku reklamaciju će Vam biti odgovoreno u roku od 8 dana, počev od dana prijema reklamacije, bilo u pisanom obliku, bilo putem elektronske pošte, opet sve u zavisnosti od načina podnošenja reklamacije, a konkretna reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana, počev od dana podnošenja iste.
Ukoliko kojim slučajem, iz objektivnih razloga ne budemo bili u mogućnosti da Vam udovoljimo sa rešavanjem reklamacije u dogovorenom roku, zamolićemo Vas za saglasnost za jedno kratko produženje roka za rešavanje reklamacije, sve u obostranom najboljem interesu.
Ukoliko reklamacija potrošača bude odbijena, Zlatara Marković je obavezan da obavesti potrošača o mogućnostima rešavanja spora vansudskim putem I o nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova na osnovu člana 55. St.12 Zakona o zaštiti potrošača .Zlatara Marković I potrošač su dužni da učestuju u usmenoj raspravi koje zakaže telo a u cilju razrešenja potrošačkog spora na osnovu člana162 stav 2 Zakona o zaštiti potrošača.
Zlatara Marković je obavezan da učestvuje u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom ( član 151. Stav 2 Zakona o zaštiti potrošača) I da o tome obavesti kupca prilikom kupovine.

Kontakt podaci – korisnički servis  

SZBR JOVAN MARKOVIĆ

adresa – Krađorđeva 46, 15000 Šabac

tel.: 015/343-525

e-mail : zlataramarkovic.info@gmail.com

Izjava o PDV-u:

PDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.

Zlatni klub

plus 5% popusta i besplatna dostava.

Kreiramo unikatan nakit za one koji cene provereni kvalitet i izuzetan stil

Socijalne mreže
Najprodavanije

Zlatara Marković © (2023). Sva prava zadržana.